MENU
Obserwując proces transformacji rynku fitness, polegający na tworzeniu wielkopowierzchniowych klubów zastępujących małe, osiedlowe siłownie, w roku 2012 w 24-tysięcznych Polkowicach otworzyliśmy pierwszy klub pod marką Fitarena zlokalizowany na 600-metrowej powierzchni. Klub charakteryzował się innowacyjnym podziałem na strefy funkcjonalne, takie jak strefa cardio, siłowa, maszyn, czy też sale fitness. Szybko zorientowaliśmy się, że tworząc tak duży klub, zamknęliśmy lokalny rynek i staliśmy się klubem pierwszego wyboru.
Na fali polkowickiego sukcesu, w perspektywie lat, w sąsiednim, 75-tysięcznym Lubinie, otworzyliśmy 3 kluby fitness o łącznej powierzchni 3600 m², stając się bezapelacyjnie marką top-of-mind na lokalnym rynku.
Kolejnym rynkiem, który postanowiliśmy zaanektować, był 70-tysięczny Głogów, gdzie ulokowaliśmy również 3 kluby fitness o łącznej powierzchni 2800 m². Dodatkowo otworzyliśmy kluby wielkopowierzchniowe w: Legnicy, Bolesławcu, Gubinie oraz Świebodzinie.
Finalnie w ciągu 8 lat utworzyliśmy sieć 11 klubów o łącznej powierzchni ponad 11000 m² dominując teren Legnicko-Głogowskiego Okręgu Miedziowego. Tym samym stając się bardzo atrakcyjnym dla operatorów kart sportowych współpracujących z KGHM. Strategia ta okazała się kluczowa i zaowocowała sprzedaniem spółki do grupy Medicover, która to zdecydowanie wzmocniła swoją pozycję w negocjacjach z KGHM, a ich karta Medicover Sport stała się kartą pierwszego wyboru dla pracowników.
To przykład, który pokazuje, jak strategiczne myślenie, ekspansja i konsekwencja mogą doprowadzić do dominacji na rynku i udanej transakcji sprzedaży biznesu.
Liczba klubów
Aktywnych klientów
Powierzchnia klubów